Summa sidvisningar

söndag 6 mars 2011

Pyssel

Ja,det har varit en helg med lite pyssel!
Petra ger mig mycket inspiration med sin blogg Torpliv.
Jag har äntligen gjort färdigt min sängbyrå,den blev inte perfekt men det får duga.


Från brun till vit-brun och nu vit-blå.
Men vad är det som står på byrån?
Ett kort på Elin som Torwald printat ut åt mig. En brun ram blev målad vit men sedan med lite lasyr så den ser gammal ut. Från en bok som jag köpte på Marstrand "Målingsteknik från förr"
Nu har Petra gett mig en del ideer vad det gäller kläder så vad tror ni det blir av detta?
Fortsättning följer!
Älskar dig lilla Elin!
Kram
Mormor

2 kommentarer:

  1. Så fin byrån och ramen blev! Och spännande att få se vad det blir av det fina virkade.. Kram!

    SvaraRadera
  2. Du kan alldrig gissa!
    Kramiz till er båda!
    Mamz

    SvaraRadera