Summa sidvisningar

tisdag 9 augusti 2011

slut på semestern!!!!

Hej alla!
Nu är semestern slut och arbetet har börjat! Kul igentligen att komma tillbaka till vardagen.faktiskt!
Men jag har haft semester och då menar jag faktiskt semester: inga krav ingen el ingen dator ingen tv helt enkelt underbart!!
Jag tar detta i lite etapper: Uppe i vår stuga i Norrland finns inget av ovanstående så jag köpte lite garn och gjorde en liten mössa till lilla Elin på frihand så här blev den

Skickade den till Elin på posten och fick ett underbart kort tillbaka
År hon inte underbar?
Nästa gång ska jag skriva om vår renovering i Bässele!
Kram på er
Mormor
Bretta

2 kommentarer:

  1. Sötaste mössan till sötaste tösen!!
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hihi ja hon va på gott humör som vanligt när mössan kom på =).

    SvaraRadera