Summa sidvisningar

lördag 24 september 2011

Gammal källare

Torwald har gjort en underbar nedgång till vår källare!
Dörrarna var målade rosa

Jag började med att måla den i en mörkbeige färg efter att Torwald hjälpt mig att göra skårer så det såg ut som bräder var ihopspikade.
Därefter oljelaserade dörren med en pensel så att det skulle se gammalt ut plus att vår danske vän Svend hade smitt gångjärn handtag mm till dörren!!

Visst blev den vacker! Jag är jättestålt!
I går hade vi surströmmingssskiva och då fick vi denna vackra grupp av våra vänner!

'

2 kommentarer:

  1. Blev ju verkligen fint! Du får lära mig hur man målar med lasyr, vilken supersnygg dörr du gjort. Ses ikväll hoppas jag! Kramis

    SvaraRadera
  2. Oj vad fint det blev! Dammsugaren gjorde sitt ser jag =). Hihi. Syns om några timmar! Kram

    SvaraRadera