Summa sidvisningar

onsdag 6 april 2011

Snuttan!

Min lilla snutta kommer nog hit och sover över med sin mamma!!!
Vilken glädje!!!
Ser fram emot detta!
Skall åka och köpa en resesäng till henne(berätta inte detta för någon)
hon måste ju ha en egen säng när hon är här,eller?
I dag hittade jag lite fina tyger som man kan göra något av, jag har fått
inspiration av Petra och Helen efter ha sett deras vackra hem.
Vad kan jag göra av dessa tyger tro?
Några förslag?
Sen måste jag ha en bild på min dotterdotter:

Det fick bli den vackra bilden med Elin och Henke när hon har på sig den vackra klänningen som hon fick av moster och morbror
Kram Elin och till er andra
Mormor Bretta

2 kommentarer:

  1. Så fina tyger...! Det första som dyker upp är väl kuddar (såklart), gardiner eller lampskärmar.. Så vackra tyger kan man nog ha till massor av fina saker!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja gardiner e ju ett alternativ =). det översta tyget skulle passa grymt bra som hissgardin i mitt köksfönster =) hihi! Finner du mer sånt tyg får du gärna köpa till mig!

    Kramiz

    SvaraRadera