Summa sidvisningar

måndag 25 april 2011

PÅSK!

Har haft en underbar Påsk med mina kära!!!
Fick en underbar bild av Elin på mobilen hon är för söt!!!




Vi var nere i Bromölla och äntligen efter många år kom vi till Ale stenar.



Det blåste verkligen snålblåst så vissa ställde sig i lä!



Petra hade gjort ett underbart vackert påskägg



Så fick jag en kanna och tvättfat till stugan som jag letat länge efter



Nu till virkningen en rektangel med blommor och ett långt band samt en knapp
något ska det i alla fall bli av detta.



I dag har jag varit ute i trädgården och planterat blommor, det är ju underbart när det är sol och värme.
Längtar till jag får träffa Elin och de andra igen!!!
Kram
Mormor Bretta

1 kommentar:

  1. Vi längtar efter dig med! Men vi syns ju nästa helg =).

    SvaraRadera