Summa sidvisningar

söndag 1 maj 2011

Helg!

Vilken underbar helg vi har haft!
Jag har virkat och virkat!!!
Nu är den färdig grejen med långt band samt en grej till!!
Trodde ni att ni skull få se den idag så var det fel för mottagaren har inte fått det ännu och hon kollar min blogg.

Jag har planterat blommor i krukor och Torwald undrade varför all kogödsel tog slut så fort!!! Jag trodde det var blomjord!!! Plastsäckar med jord eller kogödsel ser likadana ut så mina Pelagonier kommer nog växa friskt i år.
Letade efter gamla kort till kusinträffen och hittade en bild på Elin,nej! menar Helen när hon var baby! Visst är ni lika!!!


Var på Vikingamarknad i fredags och hittade gulliga tröjor men ingen så liten som till Elin så jag frågade mannen som skötte ståndet och då gjorde han en tröja till dig Elin som du får på lördag!
Puss min lilla gumma!
Kram på er!
Jag ser fram emot att träffa mina tjejer och killar på lördag!
Kram
Mormor

3 kommentarer:

  1. Så mycket fina saker! Är otroligt nyfiken på vad du hittar på med det du virkar.. ;) Fantastiska blommor också, de kommer säkert växa, med sådan jord.. =) Och ett sånt fint kort och supersöt tröja!

    Ses till helgen! Kramis

    SvaraRadera
  2. Dom som säger att Elin inte e lik mig kan ju bara kolla på kortet! Jösses =).
    Är jag runt Elins ålder där med? Å vilken fin tröja =)=).
    Vi längtar efter er alla! Ska bli superkul att ses på lördag =).

    Puss på er!

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Ja du är nog i hennes ålder på det kortet.
    Längtar efter er allihopa!
    Kram
    Mamz

    SvaraRadera