Summa sidvisningar

lördag 22 oktober 2011

Smycken!!!

I går fick jag ett paket på posten från signerataj
Visst är det vackert!
Som överraskning fick jag ett par örhängen som gåva!
Tack snälla Agneta, jag blev jätteglad!
Agneta har bloggen Nyanser i Vitt som är länkad på min sida.
Besök henne gärna!

För ett par veckor sedan hade en bekant "garageloppis" då fyndade jag dessa ljusamplar
Hittade dem på Bukowskis auktion och någon betalade 1700 för dem!!!
Det är från IKEA:s 1700 tals stil och är designade av Törne
Någon som är intresserad så säljer jag dem för det!!!
Ja, studera borde jag göra men blogga är roligare!!
Längtar till jag får krama lilla Elin igen!


Tack för era kommentarer det är inspirerande och jag försöker utveckla min blogg.
Kram till er alla!
Mormor Bretta

1 kommentar:

  1. Å..så fina smycken! Agneta gör verkligen vackra saker och det här kommer bli jättefint på dig! Kramis

    SvaraRadera