Summa sidvisningar

tisdag 18 oktober 2011

Tiden går!

Ja,det var ett tag sedan jag var inne och bloggade men tanken finns där men kanske inte orken:
Men nu kommer lite uppdatering:

Jag har gjort årets glögg och satt etiketter över de gamla så de blev stora!!!


Men rätt fina tycker jag!!!
Sen var det ju så att jag var tvungen att plugga 0och då finns det en massa kreativa ideer man kan hitta på så då gjorde jag små fröpåsar till frön som jag samlat in eller fått och lade i en fin "kruka" som vi fick av Elin


Sen har jag faktiskt glömt att när vi var ute och shoppade med P och  C så hittade jag detta vackra syskrin hos http://systrarnadreamhome.blogspot.com/i Kungälv värt att besöka



För övrigt var det strömavbrott i kväll men jag fixade detta till slut!
Hoppas att det inte dröjer förlänge innan jag träffar alla mina "barn och barnbarn" igen!
Kram på er
Mormor
Bretta

2 kommentarer:

  1. Så söta luvor och etiketter på dina glöggflaskor! Kul att få se ditt pyssel! =) Hoppas ni får en myspysig helg! Kraam

    SvaraRadera
  2. Jättefina etiketter och söta luvor. Jag länkar till dig senare idag. Sköt om dig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera