Summa sidvisningar

söndag 20 november 2011

Tiden går så fort!!!

Hejsan!
Denna helgen har bara rusat iväg!!!
Inte har det blivit mycket gjort utom det som är "tvunget"
Men lite har jag gjort en amningskudde och ett fodral till min nya mobil!
Alltid något!!!
Nu ska jag bara lära mig mobilen också!
PHUUU!
Jag är ingen teknikfrik men jag ska försöka!
Fick ett underbart kort på Elin skrattar hela tiden när jag tittar på det!
Är hon inte underbar denna lilla tös!
Älskar dig Elin!
Önskar er alla en underbar vecka snart är det helg igen!
Kram
Mormor
Bretta


4 kommentarer:

  1. Jo tack söt som socker å lockar till skratt.

    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  2. Underbar liten tjej. Kul att du är med i min utlottning. Du får självklart två lotter. Det jag menade med att länka är en länk till själva utlottningsinlägget med bild, inte till bloggen som du ju gör :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Nä mormor nu får du allt ta och blogga lite! Puss från Elin

    SvaraRadera
  4. Hej Mormor Bretta! Kika in till mej.Har nåt där! kram Gunilla

    SvaraRadera