Summa sidvisningar

onsdag 22 februari 2012

OJDÅ!!

Det var verkligen länge sedan jag skrev något i min blogg!!
Men nu har jag en del att skriva om.
Först vill jag tacka Gunilla på Gunillas Ljusglimtar för min fina vinst!
Visst är de söta!!
I julas var vi i Haga och gick bland alla stånden då hittade jag detta fina fat

Köpte det av Systrarna Karlsson och på lappen står det en liten historia om fatet Hanna.
Jag kan inte ta bort den lappen för det var kul att läsa historien.
För några veckor sedan så var jag och min syster i Strömstad och då fyndade jag dessa små porslinsskor på Röda korset!
Så nu är spiselhyllan fylld
Ja,det blev lite idag i alla fall och som slutkläm kommer här min nya fina
hjärtkrans som jag hängt på dörren.
Nästa gång blir det nog bilder från Elins 1-årsdag!!
Hoppas att man kan pyssla lite nu när det inte är så mörkt på kvällarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar